ایزوگام کار، ایزوگام در حصارک | 09101686810

ایزوگام در حصارک | کرج یکی از شهرهای بزرگ ایران است که مرکز استان البرز بوده و از جمله شهرهایی است که مهاجران زیادی را در دل خود جای داده است.
هنگامی که از خیابان شهید بهشتی که یکی از خیابان های اصلی این شهر است به سمت غرب کرج حرکت می ‌کنیم به محله ای به نام حصارک به معنی حصار کوچک می رسیم که قدیمی و بسیار با اصالت می باشد. این محله به دو قسمت حصارک بالا و حصارک پایین تقسیم شده است و این دو محله از لحاظ فرهنگی و اجتماعی بسیار شبیه به یکدیگر هستند. حصارک پایین جزو منطقه ۵ کرج و حصارک بالا در منطقه 6 قرار دارند.
حصارک کرج جزو مناطق قدیمی بوده که خانه های آن نیز بافت قدیمی دارند به همین دلیل قیمت خانه در این منطقه نسبت به مناطق دیگر شهر مناسب تر می باشد و خانوارهای زیادی در این منطقه ساکن می باشند و جزء محله های شلوغ کرج به حساب می آید. محله ای بزرگ با کوچه های تو در تو و بافت سنتی و خانه هایی با سبک معماری قدیمی و مردمی اصیل که در این منطقه سکونت دارند.
این ناحیه از کرج دارای مراکز معروفی همچون موسسه سرم سازی رازی که یکی از موسسات قدیمی در زمینه ی تولید واکسن می باشد، دانشگاه خوارزمی یا تربیت معلم که یکی از دانشگاه های دولتی وابسته به علوم تحقیقات و فناوری ایران می باشد و امامزاده محمد است.

ایزوگام کار، ایزوگام در حصارک

ایزوگام کار، ایزوگام در حصارک

امامزاده محمد که قطب فرهنگی حصارک کرج می باشد و گنبدهای فیروزه ای آن از دو دست دیده می شود ، یکی از جاذبه‌های حصارک بوده و آرامش و معنویت های خاصی را به افراد منتقل می کند.
از خیابان های معروف این محله المهدی انقلاب را می توان نام برد که به نوعی قطب تجاری در حصارک محسوب می شوند، و این دو خیابان علاوه بر محل سکونت افراد نوعی بازار برای تامین مایحتاج نیز هستند که تمامی اجناس از پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش گرفته تا طلا و جواهر در آن جا به فروش می رسد. این خیابان ها همچنین دارای پاساژ های بزرگ و متعددی نیز هستند و دارای رونق خوبی می باشند.

دسترسی این محله به مرکز شهر از طریق خیابان شهید بهشتی بسیار آسان و راحت بوده و برای تردد افراد در سطح شهر ایستگاه های تاکسی و اتوبوس محیا است.
از آنجا که این محله تقریباً به ۴۵ متری گلشهر نزدیک است، در نتیجه به ایستگاه مترو نیز نزدیک بوده که این مسئله تردد ساکنین به تهران را آسان می کند.
وجود یکی از بیمارستان های فوق تخصصی مهم شهر کرج به نام بیمارستان رجایی که مرکز قلب می باشد باعث شده است که تقریبا تمام افراد، این منطقه را به خوبی بشناسند.
از مهم ترین مراکز درمانی دیگری که در حصارک کرج قرار دارند می توان به درمانگاه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح اشاره نمود.

خدمات قیرگونی و ایزوگام در حصارک

با توجه به مهاجر پذیر بودن شهر کرج و به دلیل گرانی های چند سال اخیر در کشور افراد، زیادی که بودجه لازم برای رهن یا اجاره در شهرهایی مانند تهران را ندارند، از شهرهای بزرگ برای سکونت به کرج مهاجرت و نقل مکان کرده اند.
از آن جایی که این افراد تازه وارد بوده و ممکن است با شهر کرج و محله های آن آشنایی نداشته باشند و احتمال دارد بخواهند با توجه به رسیدن به فصل سرما و شروع بارش برف و باران سقف خانه خود را ایزوگام کنند و به دنبال مراکز معتبر و مطمئنی برای ایزوگام کردن در محله حصارک کرج بگردند.
برای دسترسی به نصاب ایزوگام با قیمت مناسب و ایزوگام در حصارک ، می توانید کلیه خدمات قیرگونی ، عایق کاری و ایزوگام در حصارک را از نمایندگی ایزوگام سلیمانی یکی از باسابقه ترین نمایندگیهای ایزوگام کرج ، دریافت کنید .
این نمایندگی ، 20 سال سابقه فعالیت دارد و نصب ایزوگام را با تخفیف و ضمانت انجام می دهد.

ایزوگام سلیمانی
تلفن : 09101686810 – 09390789412