ایزوگام در گوهردشت | 09101686810

ایزوگام در گوهردشت | کلان شهر کرج یکی از شهرهای بزرگ و مرکز استان البرز سی و یکمین استان ایران می باشد که دارای مناطق و محله های زیادی است. یکی از معروف ترین مناطق کرج رجایی شهر می باشد که به گوهر دشت معروف است.
گوهر دشت در منطقه ۷ و در شمال شهر کرج قرار دارد. افرادی که در این منطقه زندگی می کنند از خانواده های قشر بالا و بیشتر از بازاریان می باشند.
در گذشته بافت خانه ها ویلایی بوده و سبکی قدیمی که دارای حیاط های بزرگ با حوض های بزرگ و کوچک و پوشیده از درخت های میوه بودند، داشتند. اما امروزه به دلیل افزایش جمعیت و ساخت و سازهای انبوه تقریبا تمام خانه های ویلایی کوبیده شده و به جای آن ها آپارتمان و برج های بلند با معماری و دکوراسیون جدید و مدرن و آب نماهای تزیینی در حیاط های کوچک مشاع ساخته شده اند. اما هنوز هم شاید بتوان به صورت تک و توک خانه های ویلایی با بافت و معماری سنتی را در خیابان های فرعی این ناحیه مشاهده نمود.

ایزوگام در گوهردشت

ایزوگام در گوهردشت

دانشگاه آزاد کرج که یکی از بزرگترین دانشگاه ها می باشد و دانشگاه پیام نور در بلوار موذن گوهردشت قرار داشته و همه ساله دانشجویان زیادی را از نقاط دور و نزدیک پذیرش می کنند.

بافت تجاری گوهردشت

از آنجایی که گوهردشت دارای یکی از بازارها و مراکز خرید اصلی کرج می باشد، تردد و رفت و آمد در خیابان های اصلی آن زیاد بوده و هر روزه افراد زیادی از تمام نقاط شهر به آنجا رفت و آمد می کنند در نتیجه شلوغی، ترافیک و دود و دم نیز در آنجا زیاد و سرسام آور است.
این منطقه دارای یک خیابان اصلی است که از فلکه اول شروع شده و تا خیابان چهاردهم بصورت یک طرفه امتداد دارد و یکی از بازارهای مهم پوشاک و کیف و کفش در کرج است. اما بطور کلی گوهردشت از سه راه رجایی شهر تا بلوار موذن ادامه دارد.
برای این که بتوانید از سمت جنوب به گوهر دشت بروید، باید از سه راه رجایی شهر که به سه راه گوهردشت معروف است، عبور کنید . این محله از سمت شرق به ملک شاه و جهانشهر و از غرب به رستاخیز، باغستان و اشتراکی منتهی می شود.

گردش و تفریح در گوهردشت

جاده آتشگاه که یکی از زیباترین جاده های ایران بوده و دارای مناظر طبیعی کوه و دشت است، یکی از جاهای دیدنی گوهر دشت می باشد.علاوه بر آن روستاهای زیبای سیاه کلان و محمود آباد نیز در این منطقه قرار دارد که با توجه به اینکه در ارتفاعات هستند شاهد مناظر زیبایی از شهر در آنجا خواهید بود.
وجود رستوران ها، فست فود و کافه های مختلف روبروی دانشگاه این ناحیه را به ایستگاهی برای استراحت و سرو غذاهای دلخواه تبدیل کرده است.
یکی دیگر از امکانات این ناحیه نزدیک بودن ایستگاه مترو به دانشگاه می باشد که باعث تردد راحت ساکنین و دانشجو ها به تهران و بالعکس از تهران به آن جا شده است.
وجود سینما ساویز و دو پارک بزرگ که یکی از آن ها به پارک سه باندی معروف است، امکانات تفریحی را برای ساکنین فراهم کرده و داشتن درمانگاه های شبانه روزی، مدارس، ادارات دولتی، اموزشگاه ها، موسسات مختلف، مراکز خرید مختلف که بصورت پاساژ های بزرگ در این منطقه قرار دارند و امکانات حمل و نقل مانند ایستگاه های تاکسی و اتوبوس به سراسر شهر این منطقه را مناسب برای سکونت نموده است.

خدمات ساختمان : ایزوگام در گوهردشت

در چند سال اخیر به دلیل رشد تورم در کشور و زیاد بودن هزینه ها در شهرهایی مانند تهران افراد را مجبور به مهاجرت کرده و سیل عظیم جمعیت را به شهر مهاجر پذیر کرج روانه کرده است.
اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به تازگی به شهر کرج نقل مکان نموده اید و در گوهردشت ساکن شده اید، ولی هنوز با این شهر آشنایی نداشته و با توجه به سرد شدن هوا و فصل بارش برف و باران به دنبال مراکز معتبر، مطمئن با کارآیی عالی برای ایزوگام کردن سقف خانه تان می گردید، باید بدانید که بهترین ایزوگام کار در کرج و ایزوگام در گوهردشت از شما دور نیست .

ایزوگام سلیمانی
تلفن : 09101686810 – 09390789412