ایزوگام کار، ایزوگام در عظیمیه | 09101686810

ایزوگام در عظیمیه | کلان شهر کرج که به ایران کوچک نیز معروف می باشد دارای مناطق و محلات زیادی است.
در قسمت شمال شرق شهر کرج در دامنه کوه های البرز منطقه ای اعیان نشین به نام عظیمیه وجود دارد این محله در منطقه یک کرج قرار داشته و با نام شهرک رسالت نیز شناخته می شود.
عظیمیه به دلیل قرار داشتن در ارتفاعات و دامنه کوه های البرز آب و هوای مطلوبی داشته و برای سکونت جای بسیار مناسبی می باشد.
این منطقه از سمت غرب به بلوار آیت الله طالقانی و از سمت شرق به بلوار بعثت منتهی می شود.
در این محله هم خانه های ویلایی لوکس و هم آپارتمان های شیک به چشم می خورد که هر دو با معماری مدرن و سبکی جدید ساخته یا بازسازی شده اند.

دیدنی های عظیمیه کرج

از آنجا که فاصله عظیمیه تا رودخانه کرج زیاد نیست، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
از جاهای دیدنی این منطقه می توان به بام کرج اشاره نمود. بام کرج در ارتفاعات و دامنه کوه قرار داشته و در انتهای بلوار طالقانی قرار دارد و از آن جا می توان به تمام شهر اشراف داشت و اگر در شب ها به این منطقه بروید شهر مانند نگینی در زیر پای شما می درخشد و منظره های بسیار زیبا و دل انگیز به وجود می‌آورد. به همین دلیل بازدیدکنندگان زیادی از سراسر ایران را به سمت خود جذب می کند.
یکی دیگر از جاذبه‌های عظیمیه کرج میدان اسبی آن می باشد که در سمت جنوب عظیمیه قرار داشته و امروزه با نام میدان استقلال شناخته می شود. میدان بزرگی همانند یک پارک در وسط خیابان که در آن چندین مجسمه اسب وجود دارد و منظره های جالب و دلپذیر به وجود آورده است و مکانی مناسب برای تفریح و استراحت خانواده ها می باشد.
پارک ایران زمین یکی دیگر از مکان های تفریحی در عظیمیه است که دارای امکاناتی نظیرآبشار مصنوعی، وسایل ورزشی، زمین اسکیت و… می باشد.

ایزوگام کار، ایزوگام در عظیمیه

ایزوگام کار، ایزوگام در عظیمیه

این منطقه ، از نظر امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی، خدماتی و… کامل بوده و تمام نیازهای ساکنین را برآورده می کند همچنین نیاز آنها را برای دسترسی داشتن به این مراکز از طریق مرکز شهر را محدود می کند.
مراکز خرید و پاساژهای معروفی همچون مهستان و یادمان که دو تا از مراکز خرید بزرگ در زمینه پوشاک زنانه و مردانه و کیف و کفش هستند در عظیمیه کرج قرار دارند. از دیگر مراکز خرید موجود دراین منطقه می‌توان به مرکز خرید ایران زمین و مرکز خرید میلاد که برای تهیه و خرید لوازم کامپیوتری، لپ تاپ، موبایل و طلا و جواهر است، نام برد.

مراکز درمانی عظیمیه

مراکز درمانی و درمانگاه های شبانه روزی زیادی در این منطقه وجود داشته و یکی از بیمارستان های بزرگ و مهم کرج با نام تخت جمشید نیز در این ناحیه قرار دارد. دو بیمارستان دیگری که در خیابان چالوس عظیمیه قرار دارند و مردم می توانند از خدمات آنها استفاده کنند بیمارستان های شهید باهنر و حضرت علی می باشند.
دسترسی به مرکز شهر و مناطق دیگر در کرج از منطقه ی عظیمیه بسیار راحت بوده و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس برای حمل و نقل افراد و تردد در سطح شهر فراهم می باشد. ایستگاه مترو نیز به این منطقه نزدیک بوده و تردد و رفت و آمد افراد ساکن در این ناحیه را بین کرج تا تهران را راحت می کند.
از آنجایی که این منطقه از مرکز شهر کمی فاصله دارد از شلوغی و ترافیک و دود و دم مرکز شهر خبری نبوده و آرامش در این محل حکمفرماست.

خدمات قیرگونی ، عایق کاری و ایزوگام در عظیمیه کرج

منطقه عظیمیه کرج نیز از محله هایی است که شاهد ساخت و سازهای فراوانی است و همین ساخت و ساز ها ، نیاز به خدماتی مانند قیرگونی در کرج ، ایزوگام در عظیمه و … را موجب می شود .
برای دسترسی سریع به ایزوگام کار با تجربه در کرج ، فقط کافی است با نمایندگی ایزوگام سلیمانی تماس بگیرید .
انجام کلیه خدمات عایق کاری ، قیر گونی و ایزوگام در عظیمیه ، جهانشهر ، گوهردشت ، باغستان ، شاهین ویلا و… با قیمت تخفیفی و ضمانت انجام می شود .

ایزوگام سلیمانی
تلفن : 09101686810 – 09390789412