ایزوگام در مهرشهر 09101686810

بهترین ایزوگام در مهرشهر کرج کجا انجام می شود؟ پیش از پرداختن به این سئوال ، بهتر است کمی با مهر شهر کرج آشنا شوید .

مهرشهر یکی از محله های باصفا در شهر کرج و یکی از مناطق اصلی این شهر می باشد که در غرب آن واقع شده است و دارای پنج فاز می باشد.
فاز ۱ و ۲ و ۳ مهرشهر که به شهرداری مهرشهر معروف بوده و از محله های اعیان نشین محسوب میشوند ، توسط کمربندی با فاز چهار مهرشهر مرتبط می شود.
نکته جالبی که در رابطه با محله مهرشهر کرج وجود دارد این است که در این محله بلواری با نام بلوار ارم وجود دارد که یکی از طولانی ترین بلوار های ایران می باشد و امتداد آن به کیانمهر و ماهدشت ختم می شود. در دو سوی این بلوار دو محله با معماری،بافت و سبکی متفاوت قرار دارد .
در شرق بلوار ارم ، شهرداری مهرشهر که با نام چهاربانده نیز معروف می باشد با خانه هایی با سبک معماری مدرن و شیک قرار گرفته و از همان ابتدا ، یعنی زمان پهلوی از آنجا که به دست طراحانی که از اروپا به ایران آمده بودند ، طراحی و ساخته شده است ، مکانی برای زندگی عیان نشینان و ثروتمندان بوده است.
در حالی در سمت غرب بلوار ارم حسین آباد و آق تپه مهرشهر قرار دارد که یکی از محله های قدیمی و با صفا با بافتی قدیمی و اصیل است که خانوارهایی با وضع مالی متوسط و متوسط رو به بالا در آنجا سکونت دارند.

بافت قدیمی مهرشهر

حسین آباد مهرشهر ، محله ای قدیمی با کوچه های تو در تو و بافت سنتی و قدیمی است که از نظر آداب و فرهنگ نیز منحصر به فرد و با اصالت است.
مهر شهر کرج از نظر امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی و درمانی کامل بوده و تمامی امکانات برای افراد این منطقه فراهم است.
وجود فروشگاه های بزرگ، مراکز خرید، پارک برای تفریح کودکان که معروف ترین این پارک ها پارک بزرگ هامون با مساحت سه هکتار می باشد، وجود سینما پرشین در بلوار دانش مهرشهر، درمانگاه های متعدد که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند، بیمارستان، مدرسه و… در این منطقه باعث شده است که اهالی ساکن در مهرشهر برای انجام کارهای ضروری خود نیازی به آمدن مرکز شهر نداشته باشند. اما در صورتی که افراد بخواهند به مرکز شهر رجوع کنند باید فاصله ای در حدود ۱۶ کیلومتر را برای رسیدن به مرکز شهر طی کنند.
نزدیکترین مسیر به مرکز شهر در حال حاضر کمربندی مهر شهر می باشد که از گلستان یکم مهرشهر شروع شده و تا مرکز شهر امتداد می یابد، اما از داخل شهر نیز به مرکز شهر راه های متعددی وجود دارد که نسبت به کمربندی شلوغ تر و پر ترافیک تر می باشد.
دسترسی سریع داشتن به اتوبان کرج – قزوین و کرج – تهران و نزدیک بودن به مترو از دیگر امکانات این منطقه می باشد که باعث آسایش و رفاه ساکنین شده است.

ایزوگام در مهرشهر

ایزوگام در مهرشهر

فرودگاه پیام که تا چند سال قبل فقط کارهای جابجایی کالا و حمل و نقل را انجام می‌داد چند وقتی است که به صورت مسافربری در آمده و پروازهای مسافربری در آنجا صورت می گیرد، از دیگر امکانات منطقه مهرشهر می باشد.
به دلیل خوش آب و هوا و ییلاقی بودن منطقه مهرشهر کرج ، به خاطر داشتن باغ های متعدد که باغ سیب مهرشهر یکی از معروف ترین آنها می باشد و فضاهای سبز وسیع و تمیز تر بودن هوا نسبت به مرکز شهر و همچنین ارزان تر بودن خانه ها نسبت به شهرهای بزرگی مانند تهران، سیل عظیم جمعیت مهاجر و همچنین افرادی که از دود و دم و شلوغی مرکز شهر و شهرهای بزرگ خسته شده اند به این منطقه جاری شده است به همین دلیل این منطقه میزبان خانوارهای زیادی است که در آنجا سکونت دارند.

بهترین ایزوگام در مهرشهر کرج کجا انجام می شود؟

با توجه به موارد ذکر شده و مهاجر پذیر بودن شهر کرج و با توجه به سرد شدن هوا و نزدیک شدن به بارندگی های پاییزی و زمستانی ممکن است افرادی که تازه به این شهر نقل مکان کرده اند و هنوز با این شهر آشنایی کامل ندارند و وقت کافی برای این که بخواهند به دنبال مواردی که لازم دارند بگردند ندارند، بخواهند با سرچ کردن و گشت و گذاری در اینترنت بدانند که بهترین ایزوگام در مهرشهر کرج کجا انجام می شود؟
نمایندگی ایزوگام سلیمانی با بیش از 20 سال سابقه ، کلیه خدمات قیرگونی ، عایق کاری و ایزوگام در مهرشهر کرج را در اسرع وقت و بهترین کیفیت و قیمت ، برای همشهریان عزیز انجام می دهد .

ایزوگام سلیمانی
تلفن : 09101686810 – 09390789412