ایزوگام در فردیس | 09101686810

در جستجوی خدمات عایق و ایزوگام در فردیس هستید؟ فردیس را چقدر می شناسید ؟
استان البرز سی و یکمین استان کشور ایران با مرکزیت کلانشهر کرج می باشد. این استان شامل شهرهای کوچکی است که فردیس نیز یکی از آن هاست که در قسمت جنوب شرقی شهر کرج قرار گرفته است
شهرستان فردیس در ابتدا جزئی از کرج بود که در سال ۱۳۹۶ از کرج جدا شده و به طور مستقل شهرستان کوچکی را تشکیل داد.

این شهر از سمت شمال به پل انبار نفت و سه راه حافظیه و از مرکز به بلوار قریشی تا جاده ملارد می رسد.
در این شهرستان به خاطر مناسب تر بودن قیمت های مسکن نسبت به شهرهای بزرگی مانند تهران افراد زیادی سکونت داشته و این شهر بیش از نیم میلیون جمعیت دارد. به همین دلیل ترافیک سنگینی در این شهر حکم فرما بوده و هوای شهر بخاطر وجود اتومبیل های زیاد معمولا آلوده است.
همانند تمام شهرهای دیگر ، بافت خانه ها با توجه به منطقه و قرار داشتن در شمال یا جنوب شهر متغیر بوده و در آن جا همه نوع خانه از سبک و معماری قدیم تا آپارتمان های مدرن و شیک دیده می شود.
فردیس دارای خیابان و شهرک های مختلفی می باشد که از معروف ترین آن ها می توان به شهرک ناز،شهرک طلائیه،شهرک دهکده و… نام برد.

ایزوگام در فردیس

ایزوگام در فردیس

خیابان اصلی این شهر که بازار فردیس نیز در آن جا قرار گرفته است، از فلکه اول شروع شده و تا فلکه پنجم ادامه می یابد.
شما می توانید در سرتاسر خیابان ها از فلکه اول تا فلکه پنجم شاهد مغازه هایی باشید که انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش و طلا و جواهر را به فروش می رسانند. هم چنین در این منطقه می توان شاهد مراکز خرید بزرگی شامل پاساژ قائم،کویتی،طلا و..‌. نیز بود.
بازار میوه و تره بار فردیس نیز پر رونق است. این شهر دارای یک بازار روز به نام نقش جهان می باشد که به تازگی افتتاح شده و دارای دو طبقه می باشد که عرضه کننده انواع میوه و تره بار به همشهریان است.
با توجه به آن که ایستگاه کرج مترو در پل فردیس قرار دارد، تردد ساکنین این شهر به تهران و بالعکس راحت می باشد.علاوه بر آن بیرون از ایستگاه مترو ایستگاه تاکسی و اتوبوس برای حمل و نقل مسافران به داخل فردیس و کرج نیز محیا می باشد.
پارک تندرستی یکی از پارک های بسیار بزرگ شهر فردیس می باشد که در بلوار امام خمینی این شهر واقع شده و دارای انواع امکانات تفریحی و رفاهی برای استراحت و تفریح خانواده ها می باشد.

از دیگر مراکز تفریحی و فرهنگی این شهر می توان به سینما فردیس واقع در فلکه پنجم و فرهنگسرای فردیس در فلکه سوم اشاره نمود.
یکی از جذابیت های شهر فردیس کانال آبی است که از وسط شهر بین فلکه دوم و سوم می گذرد. این کانال از کیانمهر کرج شروع شده و تا شهریار ادامه می یابد. آب این کانال برای مصارف کشاورزی در اختیار کشاورزان شهریار قرار دارد و عمق آن ۱.۵ متر و عرض آن چهار متر مکعب می باشد.
یکی از معایب شهرستان فردیس نداشتن بیمارستان می باشد و افراد برای بستری شدن در بیمارستان ناچارند به بیمارستان های واقع در کرج یا تهران مراجعه کنند. اما درمانگاه های زیادی در این شهر وجود دارد که به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به اهالی فردیس می باشند.

ایزوگام کار در فردیس | ایزوگام در فردیس

جمعیت پرشمار فردیس و رشد ساخت و ساز ، طبیعتا نیاز به خدمات قیرگونی ، عایق کاری و ایزوگام در فردیس را بوجود می آورد . نزدیکی مارلیک به فردیس ، باعث شده است حتی افرادی که در جستجوی ایزوگام در مارلیک هستند ، بتوانند خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت دریافت کنند .
ایزوگام سلیمانی ، خدمات قیرگونی و ایزوگام در کرج و استان البرز ، فردیس ، مارلیک ، ملارد و .. را با تخفیف ویژه ، با بهترین انواع ایزوگام و در کوتاهترین زمان انجام می دهد . یک تماس با نمایندگی ایزوگام سلیمانی کافی است .

ایزوگام سلیمانی
تلفن : 09101686810 – 09390789412