ایزوگام در گلشهر | 09101686810

ساکن گلشهر کرج هستید و برای انجام ایزوگام در گلشهر ، به دنبال ایزوگام کار هستید ؟
یکی دیگر از منطقه های قدیمی شهر کرج گلشهر نام دارد که با نام 45 متری گلشهر معروف است که منطقه ای تجاری می باشد. ۴۵ متری گلشهر منطقه‌ای است که از شمال به حصارک بالا و از جنوب به اتوبان کرج_ تهران و کرج_ قزوین ختم می شود.
با توجه به اینکه اجاره و رهن منزل در شهرهای بزرگی همچون تهران به دلیل تورم بسیار گران می باشد، به همین دلیل خانوارهای زیادی برای زندگی گلشهر کرج نقل مکان کرده اند اما همچنان محل کار یا تحصیل آنها در تهران و شهرهای اطراف مانند وردآورد، گرم دره و غیره می باشد به دلیل این که گلشهر کرج از سال ۱۳۸۳ حجری شمسی دارای ایستگاه مترو می باشد این خانوارها ترجیح می دهند در گلشهر ساکن شوند تا به ایستگاه مترو نزدیک تر باشند و بتوانند صبح ها خود را با مترو به تهران محل کار یا دانشگاه خود برسانند.
همچنین دسترسی سریع و آسان به سایر مناطق شهر به محبوبیت این منطقه افزوده است. این منطقه از سمت غرب به مهرشهر کرج و سمت شرق مرکز شهر دسترسی دارد.
مراکز خرید این منطقه در خیابان درختی که یکی از خیابان‌های اصلی این ناحیه می باشد قرار دارد.

ایزوگام در گلشهر

ایزوگام در گلشهر

گلشهر دارای خیابان های اصلی با کوچه های فرعی زیادی می باشد که مناسب برای سکونت هستند. خانواده‌هایی که در این این منطقه ساکن هستند دارای وضع مالی متوسط و متوسط رو به بالا بوده و قیمت رهن و اجاره خانه در آنجا من تقریباً مناسب می باشد.
بیشتر خانه های این منطقه را ساختمان بلند و آپارتمان‌های چند طبقه تشکیل داده که به سبک معماری روز ساخته شده اند البته تک و توک و تعداد کمی خانه های ویلایی با بافت سنتی و قدیمی نیز در این منطقه دیده می شود که بازسازی شده قابل سکونت می باشند.
در این منطقه وسایل حمل و نقل مانند اتوبوس و تاکسی برای رفتن به سایر نقاط شهر وجود دارد که تردد در سطح شهر را آسان می کند.

این منطقه نیز نسبت به مرکز شهر که ترافیک شلوغی و دود و دم در آنجا سرسام آور است نسبتاً آرام بوده و از هوای تمیز تری برخوردار است.
امکانات این منطقه نیز مانند سایر مناطق شهر کرج کامل بوده و دارای انواع امکانات خدماتی رفاهی تفریحی آسایشی برای ساکنان می باشد.
وجود فروشگاه های بزرگ، درمانگاه های شبانه روزی مدارس،آموزشگاه، بیمارستان و… گوشه ای از این امکانات می باشد.

ایزوگام در گلشهر | ایزوگام کار در کرج

حال که با منطقه گلشهر کرج آشنا شده اید در صورت سکونت در آن و نیاز به خدمات عایق و ایزوگام در گلشهر دارید ، بهترین ایزوگام کار با قیمت مناسب و تخفیف ویژه در دسترش شماست .
برای انجام کلیه امور ایزوگام در گلشهر با ایزوگام سلیمانی تماس بگیرید .

ایزوگام سلیمانی
تلفن : 09101686810 – 09390789412